Chcesz chronić wizerunek swojej firmy a co za tym idzie adekwatną markę, którą tworzysz od lat? Zatem dowiedz się, jak zastrzec jej nazwę, logo oraz kiedy możliwe jest również zastrzeżenie całej domeny internetowej. Oczywiście nie dziwi fakt, iż coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na takie posunięcie, w końcu bądź co bądź niejednokrotnie wizyta w urzędzie patentowym, pozwoli im się zabezpieczyć na wypadek nieuczciwych działań także samej konkurencji. Zanim zdecydujemy się na zastrzeżenie domeny internetowej powinniśmy podjąć odpowiednie kroki by zgłosić w Urzędzie Patentowym odpowiedniego wniosku na rejestrację nazwy oraz loga naszej firmy. Dodatkowo pamiętać, kiedy taka nazwa jest całkowicie zastrzeżona a w których sytuacjach może... czytaj dalej

Chcesz chronić wizerunek swojej firmy a co za tym idzie adekwatną markę, którą tworzysz od lat? Zatem dowiedz się, jak zastrzec jej nazwę, logo oraz kiedy możliwe jest również zastrzeżenie całej domeny internetowej. Oczywiście nie dziwi fakt, iż coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na takie posunięcie, w końcu bądź co bądź niejednokrotnie wizyta w urzędzie patentowym, pozwoli im się zabezpieczyć na wypadek nieuczciwych działań także samej konkurencji. Zanim zdecydujemy się na zastrzeżenie domeny internetowej powinniśmy podjąć odpowiednie kroki by zgłosić w Urzędzie Patentowym odpowiedniego wniosku na rejestrację nazwy oraz loga naszej firmy. Dodatkowo pamiętać, kiedy taka nazwa jest całkowicie zastrzeżona a w których sytuacjach może... czytaj dalej

Artykuły

Jak chronić swoją markę? Zastrzeżenie nazwy, logo i domeny internetowej

Chcesz chronić wizerunek swojej firmy a co za tym idzie adekwatną markę, którą tworzysz od lat? Zatem dowiedz się, jak zastrzec jej nazwę, logo oraz kiedy możliwe jest również zastrzeżenie całej domeny internetowej. Oczywiście nie dziwi fakt, iż coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na takie posunięcie, w końcu bądź co bądź niejednokrotnie wizyta w urzędzie patentowym, pozwoli im się zabezpieczyć na wypadek nieuczciwych działań także samej konkurencji. Zanim zdecydujemy się na zastrzeżenie domeny internetowej powinniśmy podjąć odpowiednie kroki by zgłosić w Urzędzie Patentowym odpowiedniego wniosku na rejestrację nazwy oraz loga naszej firmy. Dodatkowo pamiętać, kiedy taka nazwa jest całkowicie zastrzeżona a w których sytuacjach może... czytaj dalej

Z admin, przed
Artykuły

Sposoby linkowania

Proste i skuteczne sposoby linkowania Pomimo kolejnych zmian w algorytmach Google, ciągle pozycja strony jest uzależniona w kluczowym stopniu od linków do niej prowadzących. Nie wystarczy już jednak zadbać jedynie o ich ilość, lecz trzeba także pamiętać o jakości. Dlatego tak ważne jest opracowanie przemyślanej strategii link buildingu. Dlaczego nie warto stawiać wyłącznie na ilość? Nagły przyrost linków w krótkim czasie może zostać szybko wykryty przez algorytmy wyszukiwarek, co poskutkuje nałożeniem na stronę filtra lub nawet trwałego bana. Stanie się tak zwłaszcza wtedy, gdy linki będą pochodzić ze źródeł uznawanych jako tzw. spam. Są to najczęściej strony zakładane jedynie z myślą o SEO – przeładowane linkami oraz frazami kluczowymi.... czytaj dalej

Z admin, przed
Artykuły

SEO to nie gra na wyścigi. Na efekty trzeba i warto poczekać

Spora część klientów wymaga od firm zajmujących się pozycjonowaniem stron czegoś, co tak naprawdę nie jest możliwe. Chcą, aby ich strona internetowa znalazła się już po kilku tygodniach lub miesiącach na czołowych pozycjach w Google, uwzględniając najpopularniejsze frazy. W rzeczywistości jednak SEO polega na przyjęciu i realizacji długotrwałej strategii. Kiedy można liczyć na pierwsze efekty pozycjonowania? Na tak postawione pytanie trudno jest udzielić jednoznacznej odpowiedzi, gdyż zależy to od wielu czynników – np. konkurencyjności słów kluczowych, wieku domeny, działań pozycjonujących pozostałych firm z branży, czy też inwestycji poczynionych w pierwszych tygodniach pozycjonowania. Firma SEO musi zainwestować między innymi w zakup domen i... czytaj dalej

Z admin, przed
Artykuły

Treści na stronie internetowej

Dlaczego jakość treści na stronie internetowej jest tak ważna? Czyli jak pisać, aby trafić do Klienta W branży marketingu internetowego popularne jest powiedzenie content is the king. Co jednak powoduje, że to właśnie wysokiej jakości treść jest dzisiaj w cenie? W jaki sposób tworzyć content, aby klienci sami chcieli odwiedzać stronę i chętnie na nią powracali? Tego wszystkiego dowiesz się już za chwilę. Wartościowa i unikalna treść wspomaga pozycjonowanie Powszechną praktyką – zwłaszcza wśród właścicieli sklepów internetowych – jest kopiowanie gotowych treści z innych źródeł, np. ze strony producenta. Takie praktyki mocno utrudniają jednak pozycjonowanie strony. Algorytmy Google potrafią rozpoznawać unikalność contentu i m.in. na tej... czytaj dalej

Z admin, przed