Spora część klientów wymaga od firm zajmujących się pozycjonowaniem stron czegoś, co tak naprawdę nie jest możliwe. Chcą, aby ich strona internetowa znalazła się już po kilku tygodniach lub miesiącach na czołowych pozycjach w Google, uwzględniając najpopularniejsze frazy. W rzeczywistości jednak SEO polega na przyjęciu i realizacji długotrwałej strategii. Kiedy można liczyć na pierwsze efekty pozycjonowania? Na tak postawione pytanie trudno jest udzielić jednoznacznej odpowiedzi, gdyż zależy to od wielu czynników – np. konkurencyjności słów kluczowych, wieku domeny, działań pozycjonujących pozostałych firm z branży, czy też inwestycji poczynionych w pierwszych tygodniach pozycjonowania. Firma SEO musi zainwestować między innymi w zakup domen i... czytaj dalej

Spora część klientów wymaga od firm zajmujących się pozycjonowaniem stron czegoś, co tak naprawdę nie jest możliwe. Chcą, aby ich strona internetowa znalazła się już po kilku tygodniach lub miesiącach na czołowych pozycjach w Google, uwzględniając najpopularniejsze frazy. W rzeczywistości jednak SEO polega na przyjęciu i realizacji długotrwałej strategii. Kiedy można liczyć na pierwsze efekty pozycjonowania? Na tak postawione pytanie trudno jest udzielić jednoznacznej odpowiedzi, gdyż zależy to od wielu czynników – np. konkurencyjności słów kluczowych, wieku domeny, działań pozycjonujących pozostałych firm z branży, czy też inwestycji poczynionych w pierwszych tygodniach pozycjonowania. Firma SEO musi zainwestować między innymi w zakup domen i... czytaj dalej

Artykuły

SEO to nie gra na wyścigi. Na efekty trzeba i warto poczekać

Spora część klientów wymaga od firm zajmujących się pozycjonowaniem stron czegoś, co tak naprawdę nie jest możliwe. Chcą, aby ich strona internetowa znalazła się już po kilku tygodniach lub miesiącach na czołowych pozycjach w Google, uwzględniając najpopularniejsze frazy. W rzeczywistości jednak SEO polega na przyjęciu i realizacji długotrwałej strategii. Kiedy można liczyć na pierwsze efekty pozycjonowania? Na tak postawione pytanie trudno jest udzielić jednoznacznej odpowiedzi, gdyż zależy to od wielu czynników – np. konkurencyjności słów kluczowych, wieku domeny, działań pozycjonujących pozostałych firm z branży, czy też inwestycji poczynionych w pierwszych tygodniach pozycjonowania. Firma SEO musi zainwestować między innymi w zakup domen i... czytaj dalej

Z admin, przed
Artykuły

Treści na stronie internetowej

Dlaczego jakość treści na stronie internetowej jest tak ważna? Czyli jak pisać, aby trafić do Klienta W branży marketingu internetowego popularne jest powiedzenie content is the king. Co jednak powoduje, że to właśnie wysokiej jakości treść jest dzisiaj w cenie? W jaki sposób tworzyć content, aby klienci sami chcieli odwiedzać stronę i chętnie na nią powracali? Tego wszystkiego dowiesz się już za chwilę. Wartościowa i unikalna treść wspomaga pozycjonowanie Powszechną praktyką – zwłaszcza wśród właścicieli sklepów internetowych – jest kopiowanie gotowych treści z innych źródeł, np. ze strony producenta. Takie praktyki mocno utrudniają jednak pozycjonowanie strony. Algorytmy Google potrafią rozpoznawać unikalność contentu i m.in. na tej... czytaj dalej

Z admin, przed
Artykuły

Dobry tekst na stronę: Pozycjonowanie vs przyjemne czytanie

Wiele rzeczy opiera się na zrównoważeniu w tym dobry tekst na stronę internetową. Zrównoważony powinien być budżet zarówno państwowy jak i domowy, dieta także najlepiej, jeżeli będzie zrównoważona (przynajmniej tak powie nam każdy dietetyk) i dużo innych rzeczy, od których wymaga się zrównoważenia. Pisanie artykułów i marketing niewiele się pod tym względem różni, ponieważ istnieje w nim wiele sytuacji wymagających odpowiedniego, delikatnego podejścia. Jednym z największych wyzwań w pisaniu artykułów online jest znalezienie zrównoważenia, kiedy piszemy artykuły przeznaczone na pozycjonowanie, między ich funkcją czytelniczą i SEO. Optymalnym osiągnięciem jest usatysfakcjonowanie ­­­­­zarówno zmieniających się nieustannie wyszukiwarek... czytaj dalej

Z admin, przed
Artykuły

Pozycjonowanie lokalne – co daje i dlaczego warto stosować?

Google pracuje nad coraz większą personalizacją wyników wyszukiwania. Główną przesłanką takiego działania jest chęć prezentowania użytkownikom, wyników najbliższych ich oczekiwaniom, będących w ścisłej korelacji z zapytaniami. Głównym narzędziem do szukania zgodności między oczekiwaniami i efektami jest geolokalizacja. Tak więc pozycjonowanie lokalne jest szansą dla firm działających lokalnie i stacjonarnie, by zaistnieć na zatłoczonym rynku wyszukiwania. Pozycjonowanie i optymalizacja w ujęciu lokalnym nieznacznie różni się od tradycyjnego marketingu sieciowego zajmującego się ustalaniem pozycji serwisów. Komu dedykowane jest pozycjonowanie lokalne? Grono firm korzystających z tej usługi, to małe i średnie firmy z zasięgiem działania... czytaj dalej

Z admin, przed