Artykuły

Sposoby linkowania

Proste i skuteczne sposoby linkowania Pomimo kolejnych zmian w algorytmach Google, ciągle pozycja strony jest uzależniona w kluczowym stopniu od linków do niej prowadzących. Nie wystarczy już jednak zadbać jedynie o ich ilość, lecz trzeba także pamiętać o jakości. Dlatego tak ważne jest opracowanie przemyślanej strategii link buildingu. Dlaczego nie warto stawiać wyłącznie na ilość? Nagły przyrost linków w krótkim czasie może zostać szybko wykryty przez algorytmy wyszukiwarek, co poskutkuje nałożeniem na stronę filtra lub nawet trwałego bana. Stanie się tak zwłaszcza wtedy, gdy linki będą pochodzić ze źródeł uznawanych jako tzw. spam. Są to najczęściej strony zakładane jedynie z myślą o SEO – przeładowane linkami oraz frazami kluczowymi.... czytaj dalej

Z admin, przed
Artykuły

Pozycjonowanie lokalne – co daje i dlaczego warto stosować?

Google pracuje nad coraz większą personalizacją wyników wyszukiwania. Główną przesłanką takiego działania jest chęć prezentowania użytkownikom, wyników najbliższych ich oczekiwaniom, będących w ścisłej korelacji z zapytaniami. Głównym narzędziem do szukania zgodności między oczekiwaniami i efektami jest geolokalizacja. Tak więc pozycjonowanie lokalne jest szansą dla firm działających lokalnie i stacjonarnie, by zaistnieć na zatłoczonym rynku wyszukiwania. Pozycjonowanie i optymalizacja w ujęciu lokalnym nieznacznie różni się od tradycyjnego marketingu sieciowego zajmującego się ustalaniem pozycji serwisów. Komu dedykowane jest pozycjonowanie lokalne? Grono firm korzystających z tej usługi, to małe i średnie firmy z zasięgiem działania... czytaj dalej

Z admin, przed
Artykuły

Słownik pojęć SEO

„Istnienie serwisu internetowego jest bezcelowe, jeżeli prawdopodobieństwo jego znalezienia przez potencjalnego użytkownika (potencjalnego klienta) jest żadne lub znikome. Marketing internetowy w wyszukiwarkach (z angielskiego: search engine marketing – SEM) służy poprawianiu dostępu użytkownika do serwisu poprzez zwiększenie jego widoczności w wyszukiwarkach.„ Jeśli zaczynasz przygodę z pozycjonowaniem i optymalizacją stron internetowych, na początek zapoznaj się kilkoma pojęciami związanymi z branżą. Search algorithm/ Algorytm wyszukiwania Zazwyczaj odnosi się do Google, Algorytm Wyszukiwania jest systemem, który określa jakie strony jakie strony będą odnajdywane pod poszczególnymi słowami kluczowymi. SEM SEM – SEM to skrót od angielskiego... czytaj dalej

Z admin, przed
Artykuły

Pozycjonowanie i optymalizacja, droga na sam szczyt

Pozycjonowanie i optymalizacja jest kompromisem pomiędzy pracą twórcy strony, a użytkownikiem. „Adwokatem” tego ostatniego jest SEO manager. Pozycjonowanie i optymalizacja. Od czego zacząć? Sukces strony zależy od wielu czynników. Pozycjoner musi mieć pewność, że wszystkie elementy będą mu posłuszne i może na nie liczyć planując strategię działań marketingowych. Pierwszym krokiem na drodze do wysokiej pozycji strony jest audyt strony www. Inspekcja serwisu powinna zawierać następujące elementy. – zanalizowanie błędów w kodzie strony, uniemożliwiających właściwe wyświetlanie w różnych przeglądarkach. – jeśli serwis ma być dostępny dla urządzeń mobilnych, warto sprawdzić, czy wszystkie zaplanowane elementy wyświetlają się i działają... czytaj dalej

Z admin, przed