Artykuły

Pozycjonowanie lokalne – co daje i dlaczego warto stosować?

Google pracuje nad coraz większą personalizacją wyników wyszukiwania. Główną przesłanką takiego działania jest chęć prezentowania użytkownikom, wyników najbliższych ich oczekiwaniom, będących w ścisłej korelacji z zapytaniami. Głównym narzędziem do szukania zgodności między oczekiwaniami i efektami jest geolokalizacja. Tak więc pozycjonowanie lokalne jest szansą dla firm działających lokalnie i stacjonarnie, by zaistnieć na zatłoczonym rynku wyszukiwania. Pozycjonowanie i optymalizacja w ujęciu lokalnym nieznacznie różni się od tradycyjnego marketingu sieciowego zajmującego się ustalaniem pozycji serwisów. Komu dedykowane jest pozycjonowanie lokalne? Grono firm korzystających z tej usługi, to małe i średnie firmy z zasięgiem działania... czytaj dalej

Z admin, przed
Artykuły

Słownik pojęć SEO

„Istnienie serwisu internetowego jest bezcelowe, jeżeli prawdopodobieństwo jego znalezienia przez potencjalnego użytkownika (potencjalnego klienta) jest żadne lub znikome. Marketing internetowy w wyszukiwarkach (z angielskiego: search engine marketing – SEM) służy poprawianiu dostępu użytkownika do serwisu poprzez zwiększenie jego widoczności w wyszukiwarkach.„ Jeśli zaczynasz przygodę z pozycjonowaniem i optymalizacją stron internetowych, na początek zapoznaj się kilkoma pojęciami związanymi z branżą. Search algorithm/ Algorytm wyszukiwania Zazwyczaj odnosi się do Google, Algorytm Wyszukiwania jest systemem, który określa jakie strony jakie strony będą odnajdywane pod poszczególnymi słowami kluczowymi. SEM SEM – SEM to skrót od angielskiego... czytaj dalej

Z admin, przed
Artykuły

Pozycjonowanie i optymalizacja, droga na sam szczyt

Pozycjonowanie i optymalizacja jest kompromisem pomiędzy pracą twórcy strony, a użytkownikiem. „Adwokatem” tego ostatniego jest SEO manager. Pozycjonowanie i optymalizacja. Od czego zacząć? Sukces strony zależy od wielu czynników. Pozycjoner musi mieć pewność, że wszystkie elementy będą mu posłuszne i może na nie liczyć planując strategię działań marketingowych. Pierwszym krokiem na drodze do wysokiej pozycji strony jest audyt strony www. Inspekcja serwisu powinna zawierać następujące elementy. – zanalizowanie błędów w kodzie strony, uniemożliwiających właściwe wyświetlanie w różnych przeglądarkach. – jeśli serwis ma być dostępny dla urządzeń mobilnych, warto sprawdzić, czy wszystkie zaplanowane elementy wyświetlają się i działają... czytaj dalej

Z admin, przed
Artykuły

Pozycjonowanie bez tajemnic: jak korzystać z Google Analystics?

Google oferuje pozycjonerom kilka przydatnych narzędzi, wśród których ważne miejsce zajmuje program Google Analystics. Jego głównym celem jest pomiar skuteczności reklamy oraz umożliwienie kontroli popularności strony internetowej. Korzystanie z tego narzędzia jest proste, chociaż pierwsze kroki mogą sprawiać pewne trudności. Warto zatem postępować według poniższych zasad. Google analytics. Od czego zacząć? Przede wszystkim dokonać instalacji Google Analytics, do czego potrzebny jest adres e-mailowy umożliwiający korzystanie z usług Google. Ten etap zazwyczaj nie sprawia problemu, ponieważ wystarczy postępować według uzyskiwanych wskazówek. Podczas instalacji użytkownik musi dokonać wyboru interesującej go wersji programu. Oczywiście, najlepiej wybrać... czytaj dalej

Z admin, przed